Dwie rzeczy sprzedają nieruchomość: Pierwszą z nich jest cena, drugą Home Staging!

SPRZEDAŻ NIERUCHOMOŚCI

Przeprowadzamy naszych klientów przez cały proces sprzedaży, dajemy im poczucie bezpieczeństwa i zaufania oraz redukujemy ich stres.

GRUPA DOCELOWA

Dokonamy identyfikacji Klienta docelowego co pozwoli ustalić grupę potencjalnych nabywców lub najemców do których skierujemy ofertę.

Nie chcemy, aby Twoje ogłoszenie było traktowane, jak to robi większość agencji nieruchomości, bezosobowo. Ustalenie atrybutów nieruchomości jest wytyczną do skierowania jej do konkretnej grupy nabywców: singli, młodych małżeństw, rodzin z dziećmi i seniorów.

Twoja oferta sprzedaży będzie się wyróżniała na tle nieruchomości konkurencyjnych.

scott-graham-5fNmWej4tAA-unsplash
goh-rhy-yan-p_5BnqHfz3Y-unsplash

OFERTA SPRZEDAŻY

Większość kupujących rozpocznie swoje poszukiwania mieszkania czy domu online. Decyduje, które chce zobaczyć osobiście na podstawie zdjęć. Wiemy jak powinny wyglądać zdjęcia prezentowanej nieruchomości i chętnie wykonamy je dla naszych Klientów tak aby zachęcić więcej potencjalnych nabywców do odwiedzenia domu czy mieszkania.

Co raz częściej wykonujemy krótkie filmy pokazowe, gdzie wspieramy się różnymi pomysłami takimi jak ujęcia z drona. Zdradzimy też nawet nasz mały sekret, że wykonujemy również zdjęcia lotnicze nieruchomości – cóż pilotów w naszej firmie też nie brakuje.

DZIEŃ OTWARTY

Zaproponujemy i zorganizujemy profesjonalny dzień otwarty czyli niebywale skuteczną technikę wsparcia sprzedaży poprzez prezentowanie nieruchomości zainteresowanym klientom jednego dnia. Jest to bardzo wygodny i opłacalny sposób na skrócenie czasu sprzedaży i często pozwala uzyskać wyższą cenę transakcyjną od ofertowej.

Perfekcyjnie przygotujemy nieruchomość aby tego dnia w przyjaznej atmosferze robiła najlepsze wrażenie na potencjalnie kupujących. Oprócz większej skuteczności, poprzez organizację tego rodzaju wydarzenia możemy podkreślić prestiż danej oferty, a także zapewnić komfort zarówno sprzedającym, jak i kupującym. Jeśli strategia sprzedaży jest dobrze przygotowana, prezentacje są prowadzone przez profesjonalistę to dzień otwarty może być pierwszym i jedynym dniem pokazowym oferowanej nieruchomości zakończonym transakcją.

dan-preindl-ZK3aBTTUzh0-unsplash
patrick-perkins-ETRPjvb0KM0-unsplash

DZIAŁANIA MARKETINGOWE

Każda nieruchomość jest wyjątkowa i nie należy stosować tylko jednej strategii marketingowej.

Klient może oczekiwać od nas stworzenia indywidualnego planu marketingowego, który pokaże najlepsze cechy wystawianej nieruchomości i zwiększy jej ekspozycję dla jak największej liczby potencjalnych nabywców.

Marketing to nie tylko reklama. Wiemy, jak dotrzeć do nabywców sprzedawanej nieruchomości i jakie działania marketingowe zachęcą ich do odwiedzenia oraz podjęcia decyzji o zakupie czy wynajmie.

You can't sell it if you can smell it.
- Barb Schwarz